Yhdistävä tekijä
Asiakkaasi luovat markkinan, henkilöstösi rakentaa kasvun. Siksi onnistunut kasvutarina yhdistää vetovoimaisen markkinoinnin pitovoimaiseen työyhteisöön. Aava & Bang on yhdistävä tekijä, joka rakentaa kanssasi kestävää kasvua sisältä ulos.
Laajan & syvän osaamisen markkinointi- ja viestintätoimisto
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen. Rakennamme sisältä vahvoja brändejä, erottuvaa B2B-markkinointia ja Suomen parasta työyhteisöviestintää.
Kestävän kasvun nykytilatutkimus julkaistaan jo neljättä kertaa – ennakkotilaa maksuton tutkimusraportti
Kestävän kasvun nykytilatutkimus
on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa ja se toteutetaan tänä vuonna jo neljättä kertaa.
Tutkimuksen vastausaika oli avoinna 26.8.–9.11.2025 ja kerättyjen vastausten pohjalta laaditaan jälleen kattava ja maksuton Kestävän kasvun nykytila -raportti, joka julkaistaan tammikuussa 2026.
Pääset nyt ennakkotilaamaan tutkimusraportin ja saat sen ensimmäisten joukossa tammikuussa 2026.
Tutustu palveluihimme asiakkaidemme kautta
Keskimaa
Vahvoilla arvoilla ja erottuvalla työnantajamarkkinoinnilla luotiin vakuuttava ja palkittu työnantajabrändi.
Lue lisää
Oscar Software
Oscarin brändiuudistuksen kaksi näkyvintä lippulaivaa olivat organisaation uusi pelikirja sekä kokonaan uusittu sivusto.
Lue lisää
Raisio
B2B-myynnin ja markkinoinnin pelisuunnitelma tehostaa myyntiä kotimaassa ja ulkomailla.
Lue lisää
3D Formtech
Modernin markkinoinnin kumppanuus, verkkosivu-uudistus ja jatkuva tuloksellinen digimarkkinointi.
Lue lisää
Hekin luottavat meihin
Tämän päivän maailmassa brändi rakennetaan sisältä ulos
Ja tästä meillä on tieteellisesti tutkittua tietoa. Motivoitunut työntekijäkokemus synnyttää merkityksellistä asiakaskokemusta – ja sitä kautta kasvua. Mutta miten?
Vetovoimainen markkinointi kumpuaa yrityksesi merkityksestä
Asiakasymmärrys ja halu ratkaista on kaiken tekemisemme ytimessä. On tarpeesi sitten B2B-strategian kehittäminen tai tulosten kasvu digikanavissa, kaiken taustalla on yrityksesi merkitys – mutta myös mitattu data.

